BUG's life

bugsage this name has been appearing on the internet since 1997. It was the e-mail account that I used first ever on the internet. It is not a word. It's a combination of words. So that I can easily open an account name everywhere on the internet without being conflict with other username. This is my second Blog on the internet. Hope to enjoy much here.

Sunday, February 25, 2007

久違了

今晚心血來潮, 上來這個荒廢了一段時間的 Blog 看看, 發覺自己對上一次發文的日期, 已經是去年十二月了, 我於是一次過, 回顧自己在這個Blog第一篇發的文章, 到對上最後一篇的文章, 箇中的種種經歷, 真的是百般滋味在心頭.

當中有甜蜜的, 有苦澀的, 有開心的, 有痛苦的. 每一段片段, 突然間在腦海中閃過, 讓我回顧這兩年之間所發生的事情...

今天的我, 由於讀書的關係, 已經很少有空閒的時間, 在這個空間去發表偉論了, 而且也有另外一個Blog要照顧, 那裡還有時間在這裡揮毫呢.

最近的半年, 發覺自己的睡眠時間, 漸漸的逐步減少, 晚上上床睡覺的時間推遲到凌晨一時許, 導致日間工作時, 經常出現精神不振的狀態. 這個似乎是要去改善的地方.

我要爭取最好的睡眠質素, 以致就算睡眠時間不足, 也要有一個充足的精神狀態, 去迎接翌日的挑戰.

我要好好保重身子, 除了應付工作, 還有珍貴的小肥牛, 等待我去好好保護和照顧的 : )

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home